"

V Posaďtese. si můžete židle před zakoupením osedět

15. 01. 2016 , aktualizace: 28. 01. 2016 Sdílej na CentrumBrna.cz

Pane Macháni, jak vzniklo Posaďtese.?
Posaďtese. vzniklo z mé iniciativy na konci roku 2014. Po osmnácti letech práce u největšího výrobce kancelářských židlí v Česku jsem cítil, že je čas na změnu. Přál jsem si mít vlastní showroom s nábytkem a židlemi, tak jsem si sen splnil. Specializujeme se na kancelářské sezení, kromě toho tu máme i kuchyňské židle, bytový nábytek či sedačky. Nabízíme i několik stolů. Obecně se soustředíme na židle, o kterých vím i díky své praxi – mimo jiné i ve výrobě – všechno. V našem showroomu na Úvoze 120 jich máme vystavených více než sto.

Existují nějaké základní parametry, podle kterých bychom si měli židli vybírat?
Vždy položím zákazníkovi tři základní otázky. Nejprve mě zajímá, kolik chce do židle investovat, neboť cena se pohybuje od jednoho až klidně do padesáti tisíc. Druhý dotaz směřuje na to, kolik hodin denně na židli prosedí. Pokud je to méně, nemusíme klást příliš velké požadavky na ergonomii. Jako poslední se každého ptám na problémy se zády. Když jimi zákazník trpí, zúží se výběr na tzv. zdravotní židle.

Neměli bychom se rozhodovat jen podle ceny

Kolik jsou v dnešní době zákazníci ochotni do židle investovat?
Nejčastěji se částka pohybuje kolem pěti tisíc. Obecně se ale dá říci, že lidé výběr hodně podceňují a často se rozhodují právě podle ceny. Stačí, aby viděli slevový leták z velkoobchodu. Pochopitelné je to možná u studentů, kteří třeba nemohou do židle tolik investovat. Dlouhodobé a časté používání takového výrobku se pak ale může projevit na zdraví.

Jaké jsou podle vás hlavní přednosti Posaďtese.?
Především obrovské zkušenosti přímo z výroby židlí, díky kterým jsme schopni každému zákazníkovi doporučit tu nejlepší židli pro něj. Velkou výhodou je i náš vlastní showroom, kde si může zákazník vše osedět. Na poli e-shopů je to spíš rarita. V neposlední řadě je to také náhradní plnění na nákup židlí a rozvoz po Brně zdarma.

Vidět spokojeného zákazníka je pocit k nezaplacení

Patronem Posaďtese. je Jakub Kohák. Jak jste se k sobě dostali?
S Jakubem jsme kamarádi. Již dvakrát moderoval přehlídku bojových umění Budoshow, kterou organizuji a díky které jsme se lépe poznali. Líbí se mu naše nabídka židlí a vždy, když je v Brně, přijde se posadit na naše židle a vypít si kafíčko. I proto se rozhodl zašítit Posaďtese. svým jménem.

Chystáte v nejbližší době nějaké novinky?
V únoru nás čeká velký výprodej se slevami až padesát procent. V průběhu roku bychom pak chtěli svůj sortiment výrazněji obměnit a nabídnout zákazníkům velké množství nových židlí. Kromě nich se mohou těšit i na výškově polohovatelné stoly, které v současnosti nabírají na popularitě. Jsou vhodné především pro lidi, kteří u stolu sedí dlouhé hodiny – mohou si měnit výšku stolu a sedět ve více polohách.

A poslední otázka na závěr. Co vás na práci nejvíc baví, pane Macháni?
Když vidím spokojeného zákazníka, který odchází nejen s tím, že dobře koupil, ale že jsme mu dopřáli nadstandardní servis. Také mě vždy moc těší, když nás spokojení zákazníci doporučí svým přátelům, kteří pak u nás také nakupují. Hlavně nás to baví dělat jinak než ostatní. Přijďte se přesvědčit sami, budeme se na Vás těšit.


Jinde na CentrumBrna.cz


HLAVNÍ PARTNEŘI